اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

علی لاریجانی به وقایع دانشگاه شریف واکنش نشان داد

  • کد خبر: ۱۲۹۱۹۱
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
علی لاریجانی به وقایع دانشگاه شریف واکنش نشان داد
علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس به ماجرای دانشگاه شریف و ستاد امر به معروف واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی لاریجانی در اظهارنظری گفت: به نظر من با کم حجابی برخی افراد حادثه‌ای رخ نداده است. مسأله حجاب را در این شرایط یک مرتبه بزرگ کردند، نمی گویم باید بی اعتنا بود، باید به اندازه به آن توجه داشت. افراط در امور اجتماعی این نتایج را دارد. اینها مسائلی است که باید با ملایمت و مدارا به آن توجه داشت.

وی افزود: راه و طریق توجه به مقوله حجاب، این نیست آن هم در این شرایط که مردم مشکلات اقتصادی دارند. در این وضع به افراد مختلف ستم می شود.

لاریجانی در واکنش به وقایع دانشگاه شریف گفت: در دانشگاه صنعتی شریف یک سری از تظاهر ‌کنندگان شعارهای زشتی دادند که در شأن محیط دانشگاهی نبود؛ البته ممکن است افرادی غیردانشجو این شعارها را سر داده باشند اما به‌ هرحال دانشجویان بسیجی خیلی با متانت عمل کردند و شعارهای خودشان را دادند.

وی افزود: در اینجا برخی از اساتید برای وساطت آمدند و خواستار درست کردن دالانی برای خروج دانشجویان شدند ولی افرادی که از بیرون فضای دانشگاه آمدند، اساتید را هم مورد ضرب و شتم قرار دادند و اکنون موضوع بی حرمتی است که اساتید را برآشفته است. تردید نکنید مسئول آن نهاد امنیتی هر که باشد چنین دستوری را برای اعمال خشونت نداده است.

علی لاریجانی گفت: اگر در جامعه‌ای، جوانان از نظر فکری و اجتماعی یکی از احکام شرعی را به درستی اجرا نکردند، این صددرصد خلاف نیست.

منبع: جماران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->